6 Haziran 2013 Perşembe

Diren! Sadece Diren! Küfretme!..

Bu blogu yazmaya başladığım günden beri küfre, özellikle de beden üzerinden yapılan küfürlere olan tepkimi dile getirdim, getiriyorum... Bu konuya birçok yazımda yer verdim; özellikle "Vajinanı Penisleyeyim!" adlı yazımda bizzat bu konuyu yazdım. Bedenini saygı duymayı, bedenin kutsal olduğunu, sevişmenin en doğal ihtiyaçlardan biri olduğunu, bu kelimelerin küfür olarak kullanılmasının ikilik yaratacağını... 
Bugün Gezi Parkı'nda gördüğüm pek çok yazıdan özellikle bir tanesi çok hoşuma gitti; küfür edilmemesi ile ilgili olan. Bu direnişin en güzel yanı da bu zaten; her konuda birlik, anlayış, destek, empati, din, dil, ırk, cinsel yönelim gözetmeden, kardeşçe...
Umarım bu direniş, hepimize bu konuda birşeyler öğretmiştir...







2 yorum:

  1. Bloğuna sessiz sedasız bakıp çıkanlardanım, yorum vs hak getire !!
    Ama bu postla birlikte bir şeyler yazmak istedim.
    Ne yazık ki millet olarak eylemin bile bokunu çıkarmakta üzerimize yok.
    Haklı bir eylem olarak başlayan "Gezi Parkı" protestoları ne yazık ki, kendini bilmezler tarafından tam bir vandalizm örneği oluşturdu. Bu nedenle destek versem de bu olaylardan dolayı içten içe "Hay sizin protestonuza" dediğim de oldu.
    Bu pankartı görünce gerçekten "tebrik" koymak istedim.
    Umarım hak arama metotlarımızı millet olarak daha bir gözden geçirebiliriz.
    Geçirmeliyiz ki hak ararken, olanlardan da mahrum kalmayalım...

    YanıtlaSil
  2. @pantalon balığı,

    Yanlışlar, eksikler elbet var ancak değişim 1 günde olmaz. Sabırla direnmeye devam etmeli.
    Bu afişi hazırlayanları ben de gönülden tebrik ediyorum, umarım herkes bundan bir mesaj çıkartır.

    YanıtlaSil

Konu ile ilgili olmayan yorumlarınız yayınlanmayacaktır.