4 Mayıs 2011 Çarşamba

BDSM, Sekste Bencillik ve Ben

Sekste bencillik!
BDSM ile ilgili okuduğum bir yazı fikir aşamasında olan bu yazıyı yazmamı hızlandırdı.
Şimdiye dek hiç bir bdsm deneyimim olmadığı için ahkam kesmek istemem, öncelikle bunu baştan peşinen belirteyim.

Bdsm'nin, fantaziler gibi, kişiden kişiye değiştiği muhakkak. Bazısı bağlanmak, bazısı bağlamak, bazısı soğuk duş... farklı farklı talepler var. Kendi adıma, domine edilmekten pek hoşlanmam. Erkeği domine etmeyi de çok istemem, pasifize olması bende "yeterince erkek değil" algısı yaratıyor. "Doğrusu da budur" demiyorum, yanlış anlaşılmasın, "erkeğin teslim olması, erkek olmadığını gösterir" gibi bir iddiam yok ancak, seks sırasında iki tarafın da teslim olmasını tercih etmem. Bilakis, iki taraf da "bencil" olsun, istediğini yaşasın isterim. Bana göre teslimiyet, "orada bir köy var uzakta, gitmesek de görmesek de, o bizim köyümüzdür" tadında yaşanmalı, saygı da öyle. Onun bana teslim olduğunu bilmeliyim, ben de ona teslim olmalıyım ve bunu zaten bildiğimiz için birbirimize göstermemiz bile gerekmemeli, otomatikman bilinmeli, üstüne konuşmak dahi gerekmemeli...
Dominant olduğumu düşündüğüm ve bundan hoşnut olduğum yegane durum partnerime oral seks yaptığım anlardır, oral seksle ilgili yazımda bahsetmiştim... Oral seks yapan, yapılanı domine eder bence, genel kanı bunun tersi olsa da...
Başta dediğim gibi, bdsm'de tecrübeli değilim ancak fikir bazında böyle olduğunu düşünüyorum... Sekste (ve hayatta) bencillikle ilgili görüşlerimi Bencilliğin Erdemi adlı yazımda belirtmiştim, tekrar ediyorum, iddia ediyorum, "bencillik" kelimesini iyi tanımlamalı, altını iyi doldurmalı, hemen çamur atmadan önce "bencillik"in egoizmden farkını anlamalıyız. Karşındakini mutlu etmek adına kendinden vazgeçmek çok büyük bir yanılgıdan başka birşey değildir. BEN olmadan BİZ olmaktan bahsedilemez. Kendi isteklerine sahip çıkmak insanın en doğal hakkı olmasının ötesinde, kendine karşı en büyük sorumluluğudur. Sekste bencilliğe gelecek olursak, her kişinin sekste "olur" ve "olmaz"ları, arzuları, kuralları, kuralsızlıkları... farklıdır. Bdsm'den de hoşlanıyor olabilirsiniz, anal seksten de, yalnızca misyoner ilişki kurmaktan da... İsteğiniz her ne ise, bu konuda "bencil" olun, bunu bedeninize borçlusunuz.



Bettie Page

6 yorum:

  1. bencil seniiiii:) hep ben, hep ben değil mi?

    YanıtlaSil
  2. seks kum saati gibidir... bi taraf şehvetle dolarken, diğeri boşalır...

    YanıtlaSil
  3. ikisi birden bosalinca neye benziyecek peki

    YanıtlaSil
  4. Anal,oral, amuda kalkarak bile anlarım ama bu çok saçma bir tercih bana göre. Neyi zorlamak ki bu? Bencilliğide evet, bu bir tür yarışa sokabilir seksi, güzel olabilir bir anlamda. Kaldı ki bencillik yapacağım zaman ve yer de olur, zevk vereyim daha mutlu edeyim diyeceğim yerde olur..ama kesmek, doğramak.. ı ıh...

    YanıtlaSil
  5. evet kutsal fahişe, deneyim olmadan ahkam kesilmemesi gereken bir tercih çeşidi, yaşam stilidir bdsm.

    herkes (denemeyen herkes) yatakta yoo yoo yatak diye sınırlamıyım "seks" yapılan sınırlar dahilinde yapılan bir oyun sanıyor.

    efendi, hayatın her anında efendi; köle hayatın her anında köle... ve aşk yoksa kölelikte efendilikte boş.

    neyse...

    YanıtlaSil
  6. Sanırım biraz da psikolojik bir durum..Çünkü ben şahsen seks de partnerim ne kadar çok zevk alırsa veya ona aldırdığım zevkin seviyesi ne kadar yükselirse bende o kadar zevk alırım..Mesela partnerimin istediği bir pozisyonda sonuca ulaşmak , ulaştığım sonucun zevkini 2 ye katlar.

    YanıtlaSil

Konu ile ilgili olmayan yorumlarınız yayınlanmayacaktır.