24 Şubat 2011 Perşembe

Tacizden Korunmak İçin SOYUN!

Geçende yine şu Prof. Çeker'in tacizle ilgili talihsiz beyanatını tartışıyoruz aramızda. Sevdiğimiz bir ağabeyimiz dedi ki "erkek beyni nasıl işler bak ben size anlatayım. Mesela yazın, plaja gittik, ilk yarım saat bütün bikinilileri tarar gözlerimiz. Ama sonra görüntüye uyum sağlar, alışırız. Bir süre sonra üstsüzleri bile "müstehcen" algılamayız. Buraya kadar tamam mı? Hah, şimdi oradan giyinik bir kadın geçsin, bir de rüzgardan eteği açılsın, bikiniliye bakmayan biz erkekler, açılacak etekten görünecek azıcık bacağı hayal ederiz!".

Bu, daha önceden düşünmediğim, aslında burnumun ucunda olan, çok basit bir açıklamaydı. Bundan ne çok sektör türediğini, ne çok ekmek yendiğini düşünsenize!
Erkek beyni, kadın sahneye çırılçıplak gelse beğenmez ama striptiz yaparsa bayılır. Yatağa çıplak gelirse beğenmez ama hafif içi görünen bir gecelik giyerse delirir.
Demek ki neymiş, tacizden korunmak istiyorsak anadan üryan gezeceğiz!
Beyler, sözüm size; Bedenim müstehcen değil, beyinleriniz müstehcen!

12 yorum:

  1. o halde ilk yorum yazan da ben olayım sevgili sevecen kutsal fahise.

    ben bu herifi ilk TV'de gördüm, daha sonra TV'de görmekle yetinmedim, sürekli arkadaşlarımın beni kızdırmak için bu herifin taklit etmesine de tanık oldum. (hemde bir çok kez)

    bu herif artık internet'de moda oldu, duruşu belli, ilahiyet fakültesinde prof olduğu da belli. -yani biz bu emekli olması beklenen amcaya ne desek, bir sike yaramayacak.

    bu amca'ya yakın bir yerde otursaydım, sokakta gördüğüm de ''siz lütfen kendinizi bir küp'ün içine atıp 3 ay bekleyiniz'' diye bir cümle yazar çizerdim. -ve şunu da unutma ki; insanların özgürlüğüne senin gibi bunak bir insanın karışamayacağını bilmeni isteyip, hiç o küpten çıkma derdim.

    Ulan SANA NE!!

    YanıtlaSil
  2. baran selam
    "sevecen"i neye istinaden söylediğini merak ettim...
    "sana ne" konusunda katılıyorum sana, biz milletçe heryere burnumuzu sokarız.

    YanıtlaSil
  3. Abinizin size verdiği sır emin olun , tüm erkeklerin dmouzluğuna bildiği basit bir bilgidir.:))
    Ben size başka bir şey anlatayım:Askerde iken (askerlik anısı değil telaşlanmayın ) acemi eğitiminden sorumluydum ve GATA'dan Psikiyatristler geldi.Acemilere uygulanacak bir sürü test sundular bize ve biz de tek tek çocukları karşımıza alıp bu soruları sorduk.Sorulardan birisi , askerlerin erekte olma yada cinsel hayatları hakkında idi.Acemiler geleli henüz 20 gün olmuştu.Tamamına yakını , cinsel hayatlarının ( o ne demek diye sormayın işte ) sıfıra indiğini -Kuş kalkmıyor veciz cümlesi ile açıkladılar.Gerekçe basitti onlara göre , yemeklere şap atılıyordu.Bu durumda , Türkiyedeki şap üreticilerinin zengin olması gerekir değil mi?Oysa bir gram bile şap falan atılmaz yemeklere.Açıklaması basit bunun:Sabahtan akşama kadar sadece yeşil rengin görüldüğü,dişi sineğin bile uğramadığı bir ortamda , yorgunluktan daha saat akşam 7 de yatağı zor bulan insanların cinsel uyarıcıların olmadığı böylesi aseksüel şartlarda uyarılmaları da sıfıra indiğinden cinsel uyarılma diye bir şey de kalmamıştı.Yani hepsi bitik durumdaydı.Ne zamana kadar?Metabolizmaları bu yeni şartlara uyum sağlayana kadar.Bu da yaklaşık , 20 gün civarı sürmekteYdi.Bu sürenin sonunda , yine eskisi gibi erekte olmakta , rüya görmekte, rüyalarında boşalmakta yada mastürbasyon yapmaktaydılar.Çünkü metabolizma yeni şartlara alıştığı anda tv izlenebilecek saatlere kadar uyanık kalınmakta , kantinden gazete alınabilmekte (bunlar genellikle Tan ve benzeri okumak değil bakmak amaçlı gazeteler), meşhur "aç-aç" günleri düzenlenmeye başlamaktaydı da ondan.Yani , tüm dış uyarıcılar devreye giripve o şartlar altında uyarıcı sayılabilecek ne varsa beyne hücum etmektedir artık.
    Yani evet haklısınız;tahrik edici olan önce beyindir...Ve ne yazık ki kendi beynimizdir.Yani bu da bir nev'i mastürbasyon.:))

    YanıtlaSil
  4. Tecavüz kabul edilemez elbette. Hatta tecavüz eden puştlarınkini, ikinciyi bile beklemeden kessinler abi, hem de ömür boyu hapise atsınlar.

    Tecavüzün bi alt perdesi elle taciz olsun.
    Elle tacizin bi alt perdesi sözlü taciz olsun.
    Sözlü tacizin bi alt perdesi bakmak olsun.

    Evet hepimiz bakıyoruz arkadaş, bakmayanımız yoktur nerdeyse. Özellikle; süslü, makyajlı, taytlı, göğüs dekolteli, kırıtarak yürüyen, fettan bakan gibi gibi kadınlara bakıyoruz.

    Diyelim ki bi hatuna gözümüz ilişti, o da bize ters ters baktı, daha bakamayız o hatuna. Neden? çünkü; vucut diliyle terslemiştir bizi.

    Yani mevzu hassas, mevzu derin, mevzu nasrettin hocaya: hırsızın hiç mi suçu yok dedirten cinsten :)

    YanıtlaSil
  5. Seks yapıp içki içerken bülent arınçı arayasım var:)

    YanıtlaSil
  6. O arkadaşın anlattığı çok basit bilinen birşeydir aslında. Gizem güzeldir, çaba güzeldir!

    Bikinililer dikkati çekmez olur, ama pareo giydiği an herşey değişir mesela!

    Bedenleriniz tek başına müstehcen değil, erkeğin beynine hitap eden şeklegirdiği an müstehcen.

    Şunu denemeyi çok isterdim..yılbaşı akşamı Taksime 3tane türbanlı bırakalım!! İnan birşey olmayacağı gibi üstelik bir serserilik yapmaya kalkan, polise gerek kalmadan bazı vatandaşlar tarafından cezalandırılacaktır!

    Geçen yılbaşı mavi giysili amerikan polisini andıran bir giysi, son derece mini bir etek, file çorap, ağır bir makyajla çıkmış(tv de gördüm) ve bu kadın diyorki beni taciz ediyorlar..ya seni yatırıp sikmediklerine dua et..senelerdir Taksimin ortamı malum, bile bile lades denen bir durum bu şimdi..bir sürü aç hayvan orda toplanıyor, sen de bile bile gidiyorsun, erkekleri mi suçluyorsun..ordaki erkeklerin kaçı eşek köpek sikti senin haberin varmı?? erkek gerçeğinin bu yönünün hiç zaman göz ardı etmemeli kadınlar.. Bıraksınlar çağdaşlığı, modernliği şunu bunu..özgür amerikada bile 20 sn.yede bir, kadına tecavüz edildiği gibi bir istatistik var. Mevzu sikiş sokuşsa erkekde mantık, çağdaşlık falan arama.

    Başka gezegenlerdeniz bazı anlamlarda..kadınların asla anlayamayacağı birşeydir erkekteki cinsel açlık.geçmeyen bitmeyen...

    Bir arkadaş askerde aç aç olayından basetmiş ya hani..iğrenirdim o durumdan. Bir kere gittim görmek fikir sahibi olmak için, ve son oldu zaten. sahneye çıkan leş gibi bir kadın..üstünde bir örtü, örtüyü açıp çıplak vücudu göründüğünde çılgına dönen yüzlerce erkek..iğrendim bu basitlikten. Önde bazı subaylar ve askerler..ve bazı erkekler keplerini veya mendil atıyor kadına, kadın amına sürüp geri atıyor, ve o asker onu kokluyor!! Daha ne diyeyim ki...

    YanıtlaSil
  7. bu, -konuyla alakalı- resimleri herseferinde nasıl buluyosun pes dogrusu..neyse =D

    mehmet alinin programına boy boy cesit cesit tas hatunlar katılacak, bu ve benzeri programlarda ultra-minilerini giyecek, yetmiyecek sexi coraplarını giyip bacak bacak ustune atıcak ondan sonrada gozle taciz bile olmayacak.

    YOK OYLE BIRSEY !! kadın madem gozle tacizden rahatsız olacak o zaman niye giyiniyo ve sergiliyo kendini? guzel bacaklarını gostermenin baska ne amacı varki? heleki benim gibi bacak fetisistlerine bile.

    ben metroda giderken bu duruma surekli sahit oluyorum ve inanki gostermek istemeyen zaten gostermiyor hicbiryerini.

    YanıtlaSil
  8. Ultimatesol,
    "Bakmak" var, "bakmak" var... Aradaki farkı bildiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  9. kutsalfahise,
    "acmak" var, "acmak" var...Arada hic fark olmadıgını bildigini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ultimatesol,
    Bu durumda senin kara çarşafı desteklediğini söyleyebilir miyiz? Aksini söylüyorsan tam olarak duruşunun ne olduğunu anlatmanı rica ederim, ben pek bir yere oturtamadım.

    YanıtlaSil
  11. ne secici bir algı.. ben teshir hat safhada derken sen bu anlamımı cıkardın? isine geldigi kadarına cevap veriyosun. ben sana niye acıyolar demiyorum, acmakdan kasıtları ne oldukları bilindigi halde bakanlara tacizci sacmalıgını yakıstırmalarını soyluyorum. benim durusumu bilemeyecek ne var.

    YanıtlaSil
  12. Erkek değişiklik arıyo aslında. Bikinili kadınların içinde, açılan etekliye bakmasının nedeni bu.

    YanıtlaSil

Konu ile ilgili olmayan yorumlarınız yayınlanmayacaktır.